Menadžer za ključne kupce

Beograd
Konkuriši

Inpharm je kompanija posvećena konstantnom razvoju i unapređivanju svog portfolija kao i upravljanju kvalitetom, brizi o svojim zaposlenima na način da obezbeđuje bezbedan i zdrav rad kao i zaštiti životne sredine.

Istraživanje tržišta i razvijanje inovativnih lekova, medicinskih sredstava i dijetetskih preparata je ono po čemu se izdvajamo.

Pažljiv izbor partnera u zastupstvu i medicinskih proizvoda u prometu, prisustvo tih proizvoda na listi lekova koji se mogu izdavati na recept, ulaganja u promociju, ozbiljan pristup kupcima, medicinskim stručnjacima i pacijentima, investicije u nove zgrade i poslovnu infrastrukturu obećavaju dalji rast prometa koji Inpharm Co. ostvaruje kao i sve veći kvalitet usluga koje svojim klijentima i kupcima pružamo.

Naša vizija je da INPHARM bude prepoznatljiv na tržištu po specifičnom programu kvalitetnih lekova i drugih proizvoda, po visoko organizovanoj i pravovremenoj distribuciji, sa reputacijom firme koja se izdvaja stručnošću, brzinom, sposobnošću i kvalitetom i koja u svakom momentu može da odgovori zahtevima tržišta.

Potreban nam je:

Menadžer za ključne kupce

Mesto rada: Beograd
Broj izvršilaca: 1

Potrebne kvalifikacije:

  • VII/VI stepen stručne spreme ekonomskog usmerenja
  • 3 godine na istim ili sličnim poslovima
  • Rad na računaru
  • Engleski jezik
  • Vozačka dozvola B kategorije

Opis poslova:

  • Prati i kontroliše realizaciju plana prodaje i izveštava nadređene o svakoj promeni
  • Obavlja poslove u skladu sa potpisanim ciljevima
  • Obilazi ključne kupce radi unapređenja saradnje, po utvrđenom i odobrenom rasporedu i podnosi izveštaje sa terena nadređenima
  • Blagovremeno se upoznaje sa sadržajem komercijalnih ugovora sa kupcima za koje je odgovoran i redovno prati i kontroliše njihovu realizaciju
  • Učestvuje u formiranju uslova prodaje
  • Predlaže širenje asortimana
  • Stopira isporuku rizičnim kupcima uz prethodno obaveštavanje direktora
  • Prati realizaciju komercijalne prodaje i ukoliko nije zadovoljavajuća direktno sa kupcem pravi predlog za unapređenje
  • Kontroliše naplatu od kupaca i izveštava nadređenog o svakom rizičnom kupcu i daje predloge o daljim aktivnostima
  • Pribavlja neophodnu dokumentaciju od kupaca
  • Informiše kupce o proizvodima
  • Učestvuje u organizaciji programa kontinuirane edukacije
  • Kontroliše stanje zaliha robe u svim magacinima i predlaže mere u cilju sprečavanja rashoda
  • Kontroliše strukturu robe koja se prodaje
  • Ispituje tržište i konkurenciju i predlaže uslove prodaje direktoru prodaje
  • Prati odnos ponude i potražnje i predlaže uvođenje novih proizvoda
  • Obaveštava kupce o marketinškim aktivnostima društva
  • Učestvuje na kongresima, simpozijumima, stručnim sastancima, sajmovima i drugim važnim poslovnim događajima
  • Prati i blagovremeno se upoznaje sa svim izmenama u procedurama koje su definisane za dato radno mesto
  • Izrađuje izveštaje o poslovanju na nedeljnom i mesečnom nivou i podnosi ih  nadređenima
  • Izrada predloga godišnjih, kvartalnih planova prodaje i budžeta za region
  • Izrada predloga mesečnog plana marketinških i prodajnih aktivnosti za svoj teren, kao i plana obilaska terena, u skladu sa kvartalnim planovima, izrada planova
  • Odgovoran za ostvarenje svog plana prodaje, marketinških aktivnosti kao i plana obilaska
  • Aktivno učešće u planovima rada i kontrola izvršenja
  • Razvoj timskog rada
  • Unapređenje rada i rezultata u regionu
  • Informativni i komercijalni rad na terenu sa apotekama i veleprodajama
  • Obaveštavanje i propaganda ka stručnoj javnosti vezano za preparate iz portfolija
  • Izveštavanje rukovodstva na dvonedeljnom nedeljnom nivou o radu saradnika i ostvarenju njihovog plana, održavanje dvonedeljnih sastanaka
  • Prisustvo nedeljnim i mesečnim sastancima prodaje
  • Praćenje prodaje preparata iz portfolija za koje se sprovode marketinške aktivnosti kao i izveštavanje o efektu marketinških aktivnosti na prodaju istih
  • Praćenje rada konkurencije, prometa konkurencije i redovno izveštavanje rukovodstva o istom
  • Praćenje svih drugih aktivnosti koje su od značaja za prodaju i izveštavanje o tome
  • Održavanje edukativnih marketinških aktivnosti u vidu prezentacija, na terenu za koji je zadužen
  • Održava kontakt sa ključnim kupcima, dogovara komercijalne uslove saradnje
  • Pregovaranje sa potencijalnim kupcima vezano za zaključivanje ugovora o saradnji
  • Obavlja i druge poslove po nalogu nadređenih
  • Dokumentovanje, primena i poboljšanje sistema menadžmenta kvalitetom
  • Realizaciju utvrđenih ciljeva kvaliteta
  • Odgovara za blagovremeno, savesno i odgovorno obavljanje posla i rezultata rada, kao i za poverena sredstva rada
  • Postupa u skladu sa implementiranim internim dokumentima
  • Odgovoran za primenu utvrđenih mera bezbednosti i zdravlja na radu
  • Poštuje definisane principe usklađenosti na lokalnom i globalnom nivou shodno kompanijskim smernicama
  • Aktivno učestvuje i doprinosi u širenju pozitivne kompanijske kulture, vizije i misije

Selektovani kandidati će biti kontaktirani za dalji krug razgovora.