OPIS POSLA:
- obilazak stručne javnosti (lekari i farmaceuti) na određenoj regiji
- edukativne prezentacija proizvoda po unapred dogovorenom planu, redosledu prezentovanja i ključnim porukama
- praćenje rada konkurencije i prosleđivanje informacija nadređenima
- nedeljno planiranje poseta
- mesečno i nedeljno izveštavanje o posetama
- održavanje stručnih i informativnih predavanja o proizvodima
- prisustvovanje na kongresima i drugim skupovima
- prikupljanje i prosleđivanje informacija o ključnim kupcima, konkurentima i konkurentskim proizvodima i njihovim aktivnostima na tržištu i komercijalnoj politici istih na dodeljenoj teritoriji
- predlaganje novih marketinških aktivnosti
- organizacijski poslovi u vezi promotivnih aktivnosti (organizacije stručnih skupova, radionica i stručnih predavanja)
- edukacija i revizija postignutih rezultata
- ostali poslovi po nalogu Brand managera i Busines Unit Managera
USLOVI:
- fakultetsko obrazovanje – završen medicinski, farmaceutski, stomatološki, hemijski, biološki ili tehnološki fakultet
- znanje engleskog jezika, poznavanje rada na računaru (MS Office)
- vozačka dozvola B kategorije
NUDIMO:
- pozitivno, dinamično i stimulativno radno okruženje
- stimulativna primanja kao i mogućnost za dodatu zaradu kroz sistem boniranja u skladu sa postignutim rezultatima
- mogućnost usavršavanja i napredovanja, mogućnosti obuke i ličnog razvoja
Samo kandidati sa navedenim obrazovanjem biće uzeti u razmatranje.
Uži izbor kandidata biće direktno kontaktiran.